Yael Horowitz Tip 1

תכנון מרחבי עבודה- כיצד מתחילים?

תכנון מרחבי עבודה- כיצד מתחילים? 

מרחב עבודה נכון הוא מרחב המעניק תחושת שייכות וגאוות יחידה לעובדים בו,  ומשדר בטחון ועוצמה מקצועית ללקוחותיו.

 

Yael Horowitz Tip 1

בעיצוב מרחבי עבודה, חשוב תחילה להגדיר את הצרכים והמאפיינים של העסק:

לכמה עובדים  מתוכנן המקום?

אופי העבודה– צוות תכנון וחשיבה/ קבלת קהל/ אירוח / הדרכות וכו'

פגישות עם לקוחות– לקוחות בינלאומיים/ פגישות מתואמות מראש/ פגישות זום וכו'

מקומות אחסון– נפח  אחסון נגיש לעבודה שוטפת / אחסון לתיעוד וארכיון

קהילה בעבודה– ממשקים חברתיים בין העובדים (חדר אוכל/ פינת ישיבה / פעילות ספורט)

עיצוב ומיתוג– המסר שהעסק מבקש להעביר  ללקוחות ולעובדים ( עוצמה / יוקרה/ חדשנות/ אינטימיות/ אחווה  וכו')

הבנת הצרכים, יחד עם מיתוג המשרד מהווים בסיס חשוב לעיצוב שישפיע על החוויה שהמקום יעניק לעובדים כמו גם ללקוחות המשרד.

 יחד עם זאת- ימי הקורונה אותם אנו חווים כעת, מוסיפים מימד חדש לחשיבה על מבנה ועיצוב המשרד.

 שמירה על בריאות העובדים הופך לגורם משמעותי מאד בחשיבה על תכנון המשרד:

מגבלה על כמות האנשים העובדים בו זמנית בחלל אחד,  הימנעות ממגע, צורך באוורור, עבודה מהבית, פגישות מקוונות  ועוד.

Yael Horowitz Blog 1

סביר להניח שבתקופה הקרובה יחולו שינויים בתפיסת סביבת העבודה במשרד.

ככל שתדייקו בהגדרת אבני הדרך של העסק ,הצרכים והמאפיינים שלו- כך תוכלו להסתגל יותר בקלות ולהתאים עצמכם למציאות החדשה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *