Yael-Horowitz-Blog

תכנון מרחבי עבודה- כיצד מתחילים? 2

מרחב עבודה נכון הוא מרחב המעניק תחושת שייכות וגאוות יחידה לעובדים בו,  ומשדר בטחון ועוצמה מקצועית ללקוחותיו.

Yael Horowitz Tip 1

בעיצוב מרחבי עבודה, חשוב תחילה להגדיר את הצרכים והמאפיינים של העסק:

לכמה עובדים  מתוכנן המקום?

אופי העבודה– צוות תכנון וחשיבה/ קבלת קהל/ אירוח / הדרכות וכו'

פגישות עם לקוחות– לקוחות בינלאומיים/ פגישות מתואמות מראש/ פגישות זום וכו'

מקומות אחסון– נפח  אחסון נגיש לעבודה שוטפת / אחסון לתיעוד וארכיון

קהילה בעבודה– ממשקים חברתיים בין העובדים (חדר אוכל/ פינת ישיבה / פעילות ספורט)

עיצוב ומיתוג– המסר שהעסק מבקש להעביר  ללקוחות ולעובדים ( עוצמה / יוקרה/ חדשנות/ אינטימיות/ אחווה  וכו')

הבנת הצרכים, יחד עם מיתוג המשרד מהווים בסיס חשוב לעיצוב שישפיע על החוויה שהמקום יעניק לעובדים כמו גם ללקוחות המשרד.

יחד עם זאת- ימי הקורונה אותם אנו חווים כעת, מוסיפים מימד חדש לחשיבה על מבנה ועיצוב המשרד.

 שמירה על בריאות העובדים הופך לגורם משמעותי מאד בחשיבה על תכנון המשרד:

מגבלה על כמות האנשים העובדים בו זמנית בחלל אחד,  הימנעות ממגע, צורך באוורור, עבודה מהבית, פגישות מקוונות  ועוד.

סביר להניח שבתקופה הקרובה יחולו שינויים בתפיסת סביבת העבודה במשרד.

ככל שתדייקו בהגדרת אבני הדרך של העסק ,הצרכים והמאפיינים שלו- כך תוכלו להסתגל יותר בקלות ולהתאים עצמכם למציאות החדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *